środa, 23 kwietnia 2014

"Samej pracy z małymi dziecmi się obawiałam, ale teraz wiem ,że dam radę. Fajne prezentacje z bibliotek, które już to robią." mówią bibliotekarki po szkoleniu w Bydgoszczy

Rundka na zakończenie spotkania w Bydgoszczy, które odbyło się dzięki gościnności Biblioteki Wojewódzkiej to zdania uczestniczek i uczestnika pokazuje, że realizujemy nasze cele:
- 3 intensywne dni, musze to w głowie poukładać, biorę praktyczne pomysły i mam ochotę do działania
- wychodzę z pomysłami- część wykorzystam; ważne tez są szerokie kontakty z róznych miejsc
- cenne informacje o potrzebach dzieci, metodach metodach jak dziecko działa ( tutaj było w fajny sposób zebrane to, co ważne) + pomysły i to, ze nie trzeba mieć kasy czy czegos extra żeby robic cos extra dla małych dzieci. Spotakałam innych i mam teraz siec znajomych i trenerkę ( z wiedzą i praktyką)
- spełniły się moje oczekiwania: miła dobra atmosfera, mogłam wypowiadać swoje sądy. Samej pracy z małymi dziecmi się obawiałam, ale teraz wiem ,że dam radę. Fajne prezentacje z bibliotek, które już to robią.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz